Oferty specjalne

Moda dla Zdrowia w PROMOD

do 30.09

Masz w szafie nienoszone ubrania? Nie wiesz co z nimi zrobić? Do 30 września przynieś je do salonu PROMOD  w Magnolia Park.

1 zebrany kg to 1 pln na zakup cytobusa, mobilnego gabinetu ginekologicznego. Współorganizatorami akcji są Ubrania do Oddania oraz Kwiat Kobiecości.

Można przynosić odzież damską, męską i dziecięcą!

Pomaganie jest proste!

Witaj szkoło! Okulary dziecięce już od 89 zł*!

Czy wiesz, że dzieci z niewykrytą wadą wzroku mają problemy w nauce i są mniej aktywne? Zanim Twoje dziecko usiądzie w szkolnej ławce, zabierz je do salonu Vision Express na profesjonalne badanie wzroku, a w razie potrzeby wybierzcie modne okulary dziecięce już od 89 zł*.

*Podana kwota zawiera cenę wybranej oprawy oraz cenę podstawowych szkieł korekcyjnych w wysokości 50zł. Regulamin akcji promocyjnej „Witaj Szkoło”, zawierający szczegóły akcji, w tym termin jej obowiązywania, dostępny jest w salonach oraz na www.visionexpress.pl

14. edycja cyklu KULTURA DOSTĘPNA w kinie Helios Magnolia Park!

Kino Helios Magnolia Park we Wrocławiu rozpoczyna kolejną edycję cyklu Kultura Dostępna! Widzowie poznają najlepsze, najbardziej cenione polskie filmy w ramach czternastej edycji projektu. W repertuarze znalazły się zarówno filmy premierowe, w tym intrygujący dokument „Kto napisze naszą historię” i sensacyjny thriller „Ja teraz kłamię”.

Najbliższa edycja rozpocznie się 5 września filmem Pawła Borowskiego „Ja teraz kłamię” z Mają Ostaszewską, Pauliną Walendziak oraz Rafałem Maćkowiakiem, wcielających się w rolę trójki celebrytów biorących udział w kontrowersyjnym show telewizyjnym.

Z myślą o miłośnikach polskiej historii zaplanowano seans filmu „Kto napisze naszą historię” opowiadającego o bezprecedensowym przedsięwzięciu – podziemnym Archiwum Getta Warszawskiego. W jesienny czwartek warto będzie zobaczyć także dokument „Maksymiuk. Koncert na dwoje”. Opowieść o charyzmatycznym dyrygencie, pianiście i kompozytorze. Wrzesień zakończy seans filmu „Słodki koniec dnia” Jacka Borcucha. W roli głównej znakomita Krystyna Janda!

 

REPERTUAR 14. EDYCJI CYKLU KULTURA DOSTĘPNA W KINACH:

 

5 września – Ja teraz kłamię
12 września – Kto napisze naszą historię
19 września – Maksymiuk. Koncert na dwoje
26 września – Słodki koniec dnia

 

Projekt Kultura Dostępna w Kinach jest częścią programu realizowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego operatorem jest NCK. Szczegółowe informacje oraz repertuar czternastej edycji cyklu w kinach Helios w całej Polsce dostępne są pod adresem: www.helios.pl/kultura_dostepna oraz www.kulturadostepna.pl.

Giacomo Conti – MONT BLANC

Kolekcja Mont Blanc to komfortowa elegancja oraz projekty przetestowane w iście ekstremalnych, górskich warunkach. Motywem przewodnim kampanii jest swoboda i przestrzeń, towarzyszące nawet najtrudniejszej podróży.
Kolekcję Mont Blanc charakteryzuje przede wszystkim różnorodność. Dzięki uniwersalnym połączeniom, stylizacje Mont Blanc przypadną do gustu zarówno getlemanom lubiącym klasykę, jak i fanom casualowych rozwiązań. Jesienno-zimowa kolekcja obfituje w odzież stworzoną z najlepszych gatunkowo, naturalnych tkanin. Projektom nie brakuje nonszalancji, dzięki zastosowanej palecie barw. Głębokie brązy, eleganckie szarości i granaty, zmysłowe burgundy oraz delikatne beże, to tylko nieliczne z kolorów, podkreślających ponadczasowy charakter kolekcji Mont Blanc.

Po więcej jesienno-zimowych inspiracji zapraszamy do salonu Giacomo Conti

Setki okazji w dziale dla domu dotarły właśnie do TK Maxx!

Chcesz, aby wnętrze Twojego domu odzwierciedlało najnowsze trendy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Wybierz się do TK Maxx już dziś i skorzystaj z mnóstwa niepowtarzalnych okazji w postaci dekoracyjnych artykułów, które tylko czekają, aby zabrać je do domu. Odkryj najmodniejsze dodatki w okazyjnych cenach, takie jak lampki w zwierzęce motywy, kolorowe poduszki, świece zapachowe i ozdobne figurki. A wszystko to w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Chwytaj okazje, zanim znikną!

Chcesz podarować wyjątkowy prezent komuś, kto właśnie kupił nowe mieszkanie lub dom lub przeprowadził się do innego miejsca? Podaruj bliskiej osobie kartę upominkową ze specjalnym designem „Twój wspaniały dom”, którą możesz znaleźć we wszystkich sklepach TK Maxx! Karty TK Maxx nigdy nie tracą ważności i można je doładować na dowolną kwotę do 999.99 zł. Daj swoim bliskim szansę, aby sami wybrali sobie wymarzony prezent do domu w TK Maxx.

Galaxy Watch Active2 przedsprzedaż!

06.09 -19.09

Zamów nowy Galaxy Watch Active2 w przedsprzedaży i otrzymaj ładowarkę bezprzewodową Duo Pad w prezencie! Wszystkie szczegóły dostępne w salonie Samsung Brand Store

TRZY STYLOWE DEKADY W SOLAR

Tegoroczny sezon jesienno-zimowy w Solar zapowiada się bardzo wyjątkowo. Swoją najnowszą kampanią marka kontynuuje świętowanie 30-tych urodzin, a podkreśleniem jubileuszu jest zachwycająca sesja, której tło stanowi poznańska siedziba firmy. Ta

celebracja to wyrazisty punkt na osi czasu polskiej mody.

 

Kobiece ubrania i akcesoria sygnowane Solar to 30 lat modowej historii na polskim i europejskim rynku. Początki sięgają 1989 roku, kiedy inspiracje modą i podróżami przekuto w stworzenie nowej marki dla kobiet. W tym roku Solar obchodzi trzy dekady działalności, a symboliczne świętowanie zaznaczono wyjątkową kolekcją z dominującym printem, zaprojektowanym specjalnie z okazji 30. urodzin.

W bardzo ważnym dla nas sezonie postawiliśmy na motywy od lat kojarzone z Solar. W jubileuszowej kolekcji dominują wyraziste, klasyczne barwy: czerń, głęboki fiolet i szmaragd, wzbogacone nadrukami z motywem roślinnym. Ta minikolekcja to nasz symboliczny prezent dla klientek, którym chcielibyśmy podziękować, za wspólne lata. Bardzo cenimy sobie fakt, że ubrania Solar wybierają kolejne pokolenia kobiet – mówi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A

Jubileuszową odsłonę marki prezentuje zjawiskowa Ophelie Guillermand. Francuska modelka, którą reprezentuje aż 8 agencji w Europie i w Ameryce, pojawiała się na wybiegach takich marek, jak Calvin Klein, Chanel, Dior, Balmain, Versace i Prada. Eteryczna Ophelie pozowała przed obiektywami największych fotografów świata mody: Stevena Meisela, Petera Lindbergha, Patricka Demarcheliera i Paolo Roversiego. Na swoim koncie modelka ma też okładki słynnych magazynów modowych: „Vogue”, „Numero” i „Harpers’s Bazaar”. Ophelie Guillermand znalazła się również na prestiżowej liście Top 50 tworzonej przez wpływowy portal Models.com. W swoim portfolio ma kampanie dla domów mody Emporio Armani, Tommy Hilfiger i Chanel. Sesja dla Solar to jej pierwsza współpraca
z polską marką.

 

W odsłonie Solar na sezon F/W 19/20 Ophelie Guillermand sfotografował Maciek Kobielski. Polski fotograf mieszkający od lat w Nowym Jorku słynie z sensualnych i magnetycznych portretów artystów i przedstawicieli świata mody, m.in. Anji Rubik, Amber Valetty i Alexandra Wanga. Kobielski robił zdjęcia do WSJ. Magazine i „Viva! Moda”, a także kampanie dla Pinko, Uniqlo, Marca Jacobsa, Diora, Yves Saint Laurent i Givenchy. Do tego wspaniałego grona dołączył Solar ze specjalną kolekcją, którą artysta uwiecznił w nietypowej scenerii. Tłem dla jesienno-zimowej kampanii wizerunkowej jest wnętrze poznańskiej siedziby marki, pokazane w intrygujący i nieoczywisty sposób, charakterystyczny  dla Kobielskiego. To przestrzenie biurowe i pracownia, czyli kreatywne centrum, w którym od lat ścierają się twórcze idee, kształtują się strategie i tworzone są kolekcje ubrań dla kobiet. Wybór autentycznej, codziennej scenografii to subtelny symbol tradycji Solar, która sięga już 30 lat.
Z okazji urodzin marki powstał także jubileuszowy logotyp, który będzie pojawiał się w layoutach reklamowych. Ten sezon to zapowiedź niesamowitej jesiennej celebracji!